יום שלישי, 8 בפברואר 2011

בן אל רומנטי בקליפ לבלדה "לו הייתי"

בן אל תבורי משחרר היום (8.2) קליפ חדש לבלדה המרגשת שלו - "לו הייתי".
בלדת האהבה "לו הייתי" היא הסינגל החמישי במספר שהזמר הצעיר והמוכשר לבית תבורי שחרר לקראת צאת אלבום הבכורה. את השיר כתב רפאל אהרון, ללחן של דניאל אסייג ו-תומר מתנה הפיק מוזיקלית.
הקליפ החדש של הבלדה צולם לפני כשבועיים באולפני גרין האוס פרודקשן בתל אביב תחת בימויו של לירן סגל. לצידו של בן אל החתיך מככבת השחקנית לי קוזמיק ובמהלכו השניים מדגמנים זוגיות רומנטית ויפהפייה, כשבן אל שר לאהובתו ואף מפליא בנגינה על פסנתר עתיק.
בשבועות הקרובים ישחרר בן אל את אלבום הבכורה שלו ובמקביל הוא עתיד להוציא קליפ נוסף, הפעם ללהיט הקצבי החדש שלו "אולה אולה", שעתיד להיות מושקע ביותר באווירת הקליפים שרצים לאחרונה ב-MTV. עד אז, תיהנו מהקליפ החדש...
לחצו כאן וצפו בקליפ החדש של "לו הייתי" >>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה