יום שני, 7 בפברואר 2011

הקליפ החדש של עידן יניב נפסל לשידור בלעדי לmusic-up טריילר !

קליפ הזומבים החדש של עידן יניב ללהיט "אהבת חיי" שעתיד לצאת ביום רביעי הקרוב (ה-9.2) נפסל לשידור מלא בערוץ 24, בשל התכנים האלימים המופיעים בו.

אחרי שבשבועות האחרונים חשפנו בפניכם תמונות מסט צילומי הקליפים החדשים והמושקעים של עידן יניב לשירים "אהבת חיי" ו-"כן לאהבה", שבהם מבצע הזמר מחווה לסרטי האימה הפופולאריים שמשודרים בערוצי הטלוויזיה והקולנוע ונחשבים ללהיט בקרב בני הנוער ("דמדומים", "חצויה" וכו'), עכשיו אנחנו מתבשרים שלמרות שהם צונזרו מבעוד מועד, ערוץ 24 החליט להגביל את שידורו של הקליפ החל מהשעה 22:00 בלילה בלבד בשל התכנים האלימים שבהם.
הרעיון מאחורי הקליפים הוא ליצור מעין סרט בהמשכים, כשהקליפ "אהבת חיי" הוא הראשון מבין השניים. בקליפים, המבוימים על ידי אופיר לובל, מככבים לצידו של יניב, גם נתן בשבקין, השורד האחרון והדוגמנית ויקי מקריאניס (אשתו של אמיר שלח).
מערוץ 24 נמסר בתגובה: "ערוץ 24 מצא את הקליפ של עידן יניב מעביר מסרים של אלימות ולכן הוחלט כי שעת שידורו תוגבל לשעה 22:00 בערב כשהצופים הצעירים של הערוץ לא נמצאים מול המסך".
מחברת "כחול לבן אמנים", המנהלת את עידן יניב מסרו בתגובה: "בנקודת הזמן בה אנחנו חיים ויוצרים חלה חובה על האמנים להיות מקוריים ופתוחים לחדשנות יצירתית כמו שבחר לעשות כאן עידן יניב. היינו בטוחים כי לאור הקונצנזוס שיש לז'אנר האימה בקרב כל הקהלים הרלוונטייים בארץ, גם הקליפים האלה שצונזרו על ידינו מבעוד מועד, יקבלו מקום של כבוד בלוח השידורים של 24, למרות הצער הגדול, אנחנו מכבדים את ההחלטה של הערוץ ומזמינים את הקהל לצפות בקליפים באינטרנט ובסלולר".
הקליפ הראשון עתיד לצאת ביום רביעי הקרוב ושלושה שבועות אחרי ייצא קליפ ההמשך לסינגל "כן לאהבה", שיר הנושא של אלבומו החדש של יניב שייצא מספר שבועות אחר כך (ב-28 במרץ).
לחצו כאן וצפו בטריילר המבטיח לקליפ שעלה הבוקר לערוץ היוטיוב הרשמי של עידן יניב >>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה