יום שני, 7 בפברואר 2011

מושיק עפיה בסינגל קצבי – "תנו לי כח"

מושיק עפיה משחרר הבוקר (6.2) את "תנו לי כח", סינגל נוסף לקראת אלבום חדש.
לאחרונה התבשרנו על החתונה הקרבה עם בת הזוג נטלי שתתקיים בתחילת החודש הבא ואין ספק שעל מושיק עפיה עוברת בחודשים האחרונים תקופה טובה ומאושרת, מלאה באהבה ורומנטיקה - והדבר ניכר גם על השירים החדשים שלו.
אחרי שהביא לנו את הבלדה המצליחה והמרגשת "עד שמצאתי אותך", שאיתה גם הציע נישואין, עכשיו מגיע "תנו לי כח", שיר אהבה קצבי וסוחף שמביא לנו ניחוחות של המוזיקה המזרחית של פעם.
על יצירת השיר חתומים שניים מהיוצרים המובילים בז'אנר הים תיכוני שהביאו לנו בין היתר להיטי ענק כמו "יחד" של קובי פרץ ו-אישתאר ו-"מקודשת" של שרית חדד: את המילים של "תנו לי כח" כתב צ'ולי זכאי, ללחן והפקה מוזיקלית של שי ראובני.
לחצו כאן להאזנה לשיר "תנו לי כח" של מושיק עפיה >>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה